Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε. Σε όλη
τη διαδικασία μπορείτε να ζητήσετε καθοδήγηση από εμάς στο τηλέφωνο 2109623708 και στο komoscomics@gmail.com.

Παρακάτω θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με διαδικασία επιστροφών προϊόντων.

Λόγοι επιστροφής προϊόντων:

  1. Αν το προϊόν που παραλάβατε χάλασε αδικαιολόγητα ή παρατηρήσατε κάποια κατασκευαστική ανωμαλία και δεν οφείλεται σε κακή χρήση, τότε μπορείτε να φέρετε το προϊόν στο γραφείο μας μετά από επικοινωνία ή να το στείλετε με courier.
  2. Σε περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος και είμαστε αποκλειστικοί υπαίτιοι γι’ αυτό, τότε σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε εξ ’ολοκλήρου κάθε κόστος μεταφοράς, μόνον αφού το λάθος αποδειχτεί με την αποστολή φωτογραφιών.
  3. Σε περίπτωση που ανοιχτεί η χάρτινη συσκευασία και το προϊόν δεν είναι λάθος ή ελαττωματικό, τότε δεν μπορεί να γίνει επιστροφή.

ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Τρόποι Επιστροφής Προϊόντων:
Α. Παράδοση του προϊόντος στο γραφείο μας.
Β. Αποστολή με courier:

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε περίπτωση επιστροφής παρακαλούμε πολύ επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας στο 2310252725, για τυχόν μικρότερη ταλαιπωρία και εξασφάλιση μικρότερου δυνατόν μεταφορικού κόστος.

«Πώς στέλνω πίσω ένα προϊόν με courier;»:
ΒΗΜΑ 1 : Συσκευάζετε το προϊόν στο ίδιο κουτί που το παραλάβατε ή σε ένα άλλο κουτί αρκετά μεγάλο ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
ΒΗΜΑ 2 : Αναγράφετε τα στοιχεία του αποστολέα – δηλαδή τα δικά σας- (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Περιοχή, Νομός, ΤΚ, Τηλ) και του παραλήπτη δηλαδή τα δικά μας (Εκδόσει Κώμος, Βενιζέλου 22, Θεσσαλονίκη, ΤΚ: 54624, Τηλ: 2310 252725) πάνω στο κουτί.
ΒΗΜΑ 3 : Έπειτα επικοινωνείτε με εμάς στο 2310 252725 ώστε να σας στείλουμε τη δική μας συνεργαζόμενη εταιρία courier, ώστε να έρθει να το παραλάβει όποτε σας εξυπηρετεί με το πιο οικονομικό κόστος.
*Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής , αν πρόκειται για αναίτια επιστροφή προϊόντος επιβαρύνουν εσάς. Σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικότητας του προϊόντος, τότε τα έξοδα καλύπτονται από εμάς.

Μην ξεχάσετε ότι:
– Είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε την απόδειξη αγοράς κατά την επιστροφή του προϊόντος. Εναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε ψηφιακά μέσω email κάποιο αποδεικτικό της αγοράς (κωδικός παραγγελίας ή ψηφιακή απόδειξη)
– Παρακαλείσθε να ελέγχετε με την παραλαβή αν το προϊόν είναι το σωστό για αποφυγή περαιτέρω ταλαιπωρίας σας και επιπλέον εξόδων.