Σενάριο: Τάσος Αποστολίδης
Εικονογράφηση: Νάσος Βακάλης
Στον κόσμο των κόμικς, όπου η φαντασία δεν γνωρίζει όρια, υπάρχει ένα εξαιρετικό έργο που ξεπερνά τα όρια και αιχμαλωτίζει την ουσία μιας ιστορικής εποχής «Ολυμπιακοί Αγώνες», που ζωντανεύουν από τον ταλαντούχο Έλληνα καλλιτέχνη, Νάσο Βακάλη. Αυτή η μοναδική προσπάθεια μας ταξιδεύει οπτικά, εξερευνώντας τους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες μέσα από τον κόσμο των κόμικς.
Νάσος Βακάλης: Ο Επικεφαλής πίσω από τα Κόμικς
Ο Νάσος Βακάλης, Κερκυραϊκής καταγωγής, έχει βραβευτεί με ΕΜΜΥ (τα αντίστοιχα των Oscar αμερικανικά βραβεία για τις τηλεοπτικές παραγωγές) για την ταινία Off-Mikes το 2005, και είναι δημιουργός ταινιών animation.
Η μακρά συνεργασία του με την εταιρεία Dreamworks των Spielberg-Katzenberg έχει αποκρυσταλλωθεί σε ταινίες animation που όλοι γνωρίζουμε, όπως το Spirit: Stallion of the Cimmaron, Kung Fu Panda, Puss in Boots, Magadascar 3, και Turbo, ενώ έχει προηγηθεί η συνεργασία του με την Warner Bros (Quest for Camelot). Το 2016 γνώρισε τεράστια αναγνώριση κερδίζοντας 71 βραβεία για το συγκλονιστικό animation που πραγματεύεται την ελληνική κρίση, Dinner for few.
Αποφάσισε να συνεργαστεί με τις εκδόσεις μας για την δημιουργία του comic των Ολυμπιακών Αγώνων καθώς από τότε και μέχρι τώρα, δεν έχει υπάρξει κάτι παρόμοιο…
Πλέον ζει μόνιμα στο Λος Άντζελες και είναι από τους καλύτερους και πιο διάσημους 3D animators στον κόσμο.
Η Συναρπαστική Πορεία για τη Δημιουργία του Κόμικ
Η Γέννηση των Χαρακτήρων
Οι Λεπτομέρειες κάνουν τη Διαφορά
Εκτός από τις κανονικές σελίδες στο κόμικ για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην αρχαία Ελλάδα υπήρχαν επίσης και κάποιες που αποτελούνταν από μια μόνο εικόνα που απλωνόταν σε μια ή σε δυο σελίδες. Διάλεξα να προσθέσω αυτές τις εικόνες, ώστε ο συγχρονισμός των γεγονότων στα πλαίσια να έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και ο αναγνώστης να μπορεί να σταματάει και να απολαμβάνει κάτι πιο σύνθετο με πρόσθετες λεπτομέρειες λόγω του μεγέθους του.
Η ομάδα στη Θεσσαλονίκη έκανε κάποιες δοκιμές στο χρώμα κάποιων χαρακτήρων και αναζήτησε πιθανές μεθόδους για τον αποτελεσματικό χρωματισμό των εικόνων ψηφιακά. Καταλήξαμε να κάνουμε όλη τη δουλειά στο χρώμα στο Photoshop με στρώσεις και ο επικεφαλής καλλιτέχνης ήταν πολύ καλός στο να προσθέτει όχι μόνο το χρώμα αλλά και τους τονισμούς στους μύες των αθλητών, τις σκιές και οτιδήποτε άλλο ήταν απαραίτητο αλλά δεν είχε σχεδιαστεί από μένα με το μολύβι. Ταυτόχρονα λάμβαναν από μένα τα χρωματικά δείγματα για τις τοποθεσίες και το φωτισμό καθώς πολλές σκηνές χρειάζονταν κάποιον ιδιαίτερο χρωματικό τονισμό ή μεταχείριση.
Συμπεριλαμβανομένης και της έρευνάς μου και του 3D σχεδιασμού κατάφερα να τελειώσω και τις 82 σελίδες του κόμικ σε περίπου εκατό μέρες από τη στιγμή που δέχτηκα τη δουλειά. Γύρω στον ένα με δύο μήνες αργότερα ολοκλήρωσε τη δουλειά της και η ομάδα που επεξεργαζόταν το χρώμα και το τελικό προϊόν ήταν έτοιμο πια να φτάσει στα διάφορα βιβλιοπωλεία και τους πάγκους».